Help ik ben een merk

Koen verbrugge is ook een merk?

Help, ik ben een merk?

Deze morgen stond ik op en er was iets veranderd. Het drong tot me door na enkele posts op mijn Facebook profiel, kreeg aandacht na enige twitter mentions en werd gans duidelijk toen mijn Linkedin statistieken plots de lucht inschoten. Ik had iets gedaan. Gisteren? Vorige week? Wat het ook moge zijn. Op 25/10/2013 werd ik opgemerkt als merk:

Tips voor Sociale profielen

Vandaag was mijn linkedin profiel het onderdeel van een presentatie ‘do’s en don’ts in sociale media‘, een case-voorbeeld. Ik mag niet beweren dat ik er nooit aandacht aan besteed heb. Er zijn bedrijven en organisaties die op mij rekenen voor hun online aanwezigheid en ik geloof heilig dat je moet toepassen wat je predikt. Dat hoort bij mijn job. Ik had er echter geen schouderklopjes voor verwacht.

Moest ik nu Sabam bellen of de bloemenwinkel? Ik hield het bij een bedank-tweet en een denk-oefening: wat had ik nu juist juist gedaan?

De aanbevelingen op mijn linkedin

Als je wilt weten wat men professioneel over je zegt dan kijk ik naar Linkedin. Ik smeet mijn ‘lofzang’ eens op een hoopje en kreeg het volgende:

Koen Verbrugge Linkedin Aanbevelingen

Wat zegt dat over mij?

Eerlijk, ik had een paar andere woorden in het groot verwacht, maar ik kan hier mee leven (aanbevelingen zijn sowieso positief). Is dit een basis om van te vertrekken in het ‘groeien als merk’?

Ik beloof dat ik er nog eens over nadenk en het in een post giet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *